Raxbariyat haqida to`liq ma`lumot

Markaz direktori

Texnika fanlari nomzodi (PhD)   Eshchanov Odilbek Islamovich

 

Quyidagilar direktorning asosiy funksional majburiyatlari hisoblanadi:

O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga rioya etish;

Markaz faoliyatiga umumiy rahbarlik qilish;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasining qarorlari va boshqa qonun hujjatlari bilan Markazga yuklatilgan vazifalar va funksiyalarning bajarilishini tashkil etish;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining qarorlari bilan tasdiqlangan Markaz faoliyatini yanada takomillashtirish bo‘yicha kompleks dastur va tadbirlar ijrosini tanqidiy va chuqur tahlil qilish;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi va Vazirlar Mahkamasi tarkibiy bo‘linmalari, shuningdek, Markaz vakolatiga kiruvchi masalalar bo‘yicha tegishli vazirliklar va idoralar, Xorazm viloyati va tumanlar hokimliklari bilan hamkorlik qilish, Vazirlar Mahkamasi va uning Rayosati majlislarida masalalarni ko‘rib chiqishda ishtirok etish;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri va uning o‘rinbosarlari topshiriqlarini bajarish;

o‘z o‘rinbosari vakolatini hamda Markazning boshqa mansabdor shaxslari vakolatlarini belgilash, ular o‘rtasida vazifalarni taqsimlash;

Markaz faoliyati rejalashtirilishini tashkil etish, Markaz va o‘z o‘rinbosarining ish rejalarini tasdiqlash, ularning bajarilishi yuzasidan nazoratni ta’minlash;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining hujjatlari va topshiriqlarini bajarishni tashkil etish bo‘yicha ta’sirchan tizimni yaratish va monitoring olib borish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy chora-tadbirlarni bajarish;

suv xo‘jaligini rivojlantirish, suvdan va yerdan samarali foydalanish hamda sug‘oriladigan yerlarning meliorativ holatini yaxshilash masalalari bo‘yicha ustuvor ilmiy-tadqiqot ishlari loyihalarini amalga oshirish, shuningdek, xo‘jalik ishlari bo‘yicha boshqa shartnomalar o‘z vaqtida bajarilishini ta’minlash;

Markaz faoliyatiga tegishli sohalar bo‘yicha ilmiy asoslangan tavsiyalar va innovatsion takliflarni, shuningdek, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining o‘z vaqtida sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish;

Markaz xodimlarini tizimli qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkil etish;

Markaz tizimida kadrlarni tanlash va joy-joyiga qo‘yish, ularning samarali faoliyati uchun zarur shart-sharoitlar yaratish, Markazning kadrlar zaxirasini shakllantirish;

Markazga ishga qabul qilinayotgan kadrlarning professional, o‘z ishini bilishi, ilmiy salohiyatga, amaliy tajribaga, yuksak darajada ishlash xususiyatlariga va ma’naviy-axloqiy fazilatlarga ega ekanligi kafolatini ta’minlash;

Markaz rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini qonun hujjatlari talablariga muvofiq tashkil etish;

o‘z o‘rinbosari faoliyati samaradorligini va natijadorligini muntazam tanqidiy tahlil qilish, uning shaxsiy hisobotlarini eshitish, uning yakunlari bo‘yicha zarur chora-tadbirlar ko‘rish;

Markaz xodimlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish masalalarini hal qilish, o‘z o‘rinbosarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish to‘g‘risida takliflar kiritish;

Markaz xodimlari tomonidan Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 2-martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan Markaz xodimlarining odob-axloq qoidalari talablariga rioya etilishini ta’minlash;

“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Markaz tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;

jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishga doir samarali ishlarni tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib qabul qilish;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasining rasmiy hujjat va topshiriqlari bajarilishini tashkil qilish va monitoringini olib borishning amaliy tizimini yaratish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari samarali va natijali ijro etilishi, shuningdek, ijro intizomi mustahkamlanishi uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Davlat maslahatchilarining, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari hamda barcha darajadagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son qarori, Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qarori va boshqa qonun hujjatlariga asosan Markaz faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish.

davlat siriga kiritilgan ma’lumotlar va maxfiy axborot bilan ishlashda qonun hujjatlari talablariga rioya qilish;

Markaz faoliyatiga oid ilmiy-tadqiqot ishlari bo‘yicha ustuvor loyihalarni amalga oshirish va ishlab chiqarish ko‘rsatkichlarining so‘zsiz bajarilishini ta’minlash;

Vazirlar Mahkamasi bilan kelishgan holda boshqaruv xodimlarining umumiy cheklangan soni va mehnatga haq to‘lash fondi doirasida Markazning shtat jadvalini tasdiqlash;

zarur nazariy bilim va amaliy ko‘nikmalarga ega bo‘lgan yuqori malakali mutaxassislar bilan belgilangan tartibda mehnat shartnomalarini tuzish va bekor qilish;

Markaz xodimlari bajarishi majburiy bo‘lgan buyruqlar chiqarish va yo‘riqnomalarni qabul qilish;

o‘z o‘rinbosari vakolatlarini belgilash, laboratoriya mudirlarining Markaz faoliyatining alohida qismlariga rahbarlik qilishi uchun ularning shaxsiy mas’uliyati darajalarini belgilash;

Markaz direktorining o‘rinbosari — ilmiy kotib va tarkibiy bo‘linmalar boshliqlarining hisobotlarini eshitish;

Markaz xodimlarini qonun hujjatlariga muvofiq rag‘batlantirish shakllarini hamda lavozim maoshlariga ustama va qo‘shimcha to‘lovlarni belgilash, xodimlarga moddiy yordam ko‘rsatish bo‘yicha buyruqlar chiqarish, zarur bo‘lganda ularni intizomiy jazoga tortish masalalarini hal qilish;

Markazning tarkibiy bo‘linmalari to‘g‘risidagi nizomlarni, bo‘lim boshliqlari va xodimlarning funksional vazifalarini tasdiqlash;

har yili 25-dekabrga qadar Vazirlar Mahkamasi bilan kelishgan holda Markaz tadbirlari kalendar rejasini, ilmiy-tadqiqot loyihalarining mavzuli rejalarini shakllantirish va tasdiqlash;

Markazning hisobotlarini tasdiqlash;

Markazning daromadlar va xarajatlar smetasini tasdiqlash;

Markazning aktivlarini tasarruf etish, mol-mulkni boshqarish to‘g‘risida qarorlar qabul qilish, moliyaviy, to‘lov, hisob-kitob va boshqa hujjatlarni imzolash, zarur hollarda Markaz xodimlariga ishonchnomalar berish;

Markaz nomidan yuridik va jismoniy shaxslar, shu jumladan, xalqaro tashkilotlar va xorijiy davlatlarning ilmiy-tadqiqot muassasalari hamda boshqa mutasaddi tashkilotlari bilan shartnoma va memorandumlar tuzish;

Markaz nomidan shartnomalar va boshqa bitimlarni belgilangan tartibda rasmiylashtirish va ijrosini ta’minlash;

xodimlarni belgilangan tartibda ishga qabul qilish, ular bilan mehnat shartnomalari tuzish, o‘zgartirish va amal qilishini to‘xtatish, buyruqlar chiqarish, qonun hujjatlarida belgilangan tartibda ishonchnomalar berish;

ilmiy-tadqiqot ishlari bo‘yicha ishlab chiqilgan tavsiyalar va innovatsion takliflarni amaliyotga joriy qilish ishlarining manfaatdor vazirliklar, idoralar va tashkilotlar bilan birgalikda o‘z vaqtida ijrosini ta’minlash choralarini ko‘rish;

qonun hujjatlarida belgilangan tartibda Markazning moliya-xo‘jalik faoliyati, shartnomalarning bajarilishi va barcha xizmatlar bo‘yicha tashkiliy ishlarni amalga oshirish;

Vazirlar Mahkamasi bilan kelishgan tarzda xalqaro hamkorlik ishlarini tashkil qilish;

Markaz direktori qonun hujjatlariga muvofiq boshqa vakolatlarni ham amalga oshirishi mumkin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Markaz direktori o’rinbosari – ilmiy kotib

 

 

Sharipov Umrbek Abdullayevich Qishloq xo'jalik fanlari bo'yicha falsafa doktori (PhD)

 

Quyidagilar direktor o‘rinbosari —

ilmiy kotibning asosiy funksional majburiyatlari hisoblanadi:

 

 

O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga rioya qilish hamda Markaz tarkibiy bo‘linmalari xodimlari tomonidan rioya etilishini ta’minlash;

tarkibiy bo‘linmalar faoliyatiga bevosita rahbarlik qilish, ushbu bo‘linmalarga yuklangan vazifalar va funksiyalarning bajarilishini tashkil etish;

ustuvor yo‘nalishlar bo‘yicha laboratoriyalar tomonidan bajariladigan ilmiy-tadqiqot ishlari va innovatsion ishlanmalarning yillik hamda istiqbolga mo‘ljallangan mavzular rejalari bo‘yicha takliflar tayyorlash, tasdiqlangan mavzular rejasi o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini muvofiqlashtirish, shuningdek, Markaz bo‘yicha ilmiy hisobot tayyorlanishini tashkil etish;

ilmiy kengash ish rejalari loyihasini tayyorlash va tasdiqlangan ish rejalar ijrosini nazorat qilish, ilmiy ishlarni nashr etish rejasi bo‘yicha takliflar tayyorlash, ularni taqrizdan o‘tkazishni ta’minlash;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasi hujjatlari va topshiriqlarining ijrosini ta’minlash, Markaz direktori tomonidan belgilangan ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy chora-tadbirlarni bajarish, xodimlarning qonun hujjatlarida belgilangan topshiriqlarni o‘z vaqtida va sifatli bajarishi yuzasidan shaxsiy javobgarligini oshirish choralarini ko‘rish;

Markaz direktori buyruqlari va topshiriqlarining o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;

o‘zi mutasaddilik qiladigan tarkibiy bo‘linmalarning ish rejalari ishlab chiqilishini ta’minlash, ularni tasdiqlash uchun Markaz direktoriga kiritish, ularda ko‘rsatilgan vazifalar va tadbirlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;

tarkibiy bo‘linmalarga yuklangan vazifalarning bajarilishini nazorat qilish va muvofiqlashtirish;

vakolati doirasiga kiradigan masalalar bo‘yicha qonunchilikni takomillashtirish yuzasidan takliflar ishlab chiqish va ularni ko‘rib chiqish uchun Markaz direktoriga kiritish;

Markaz tarkibiy bo‘linmalariga kadrlarni tanlash va tayinlashda Markaz direktoriga takliflar kiritish, o‘zi mutasaddilik qiladigan tarkibiy bo‘linmalarga ishga qabul qilinayotgan kadrlarning professionalligi, o‘z ishini bilishi, amaliy ish tajribasi, yuqori ishchanlik darajasi va ma’naviy-axloqiy sifatlari kafolatlanganligini ta’minlash, ularning kasbiy malakasini oshirish choralarini ko‘rish, tarkibiy bo‘linmalarda kadrlar zaxirasini shakllantirish;

tarkibiy bo‘linmalarda ustuvor ilmiy-tadiqot ishlari bo‘yicha loyihalar natijasi asosida tavsiyalar, innovatsion takliflar va normativ hujjatlar o‘z vaqtida va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish;

Markazga taqdim etilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini o‘z vakolati doirasida to‘liq va har tomonlama ko‘rib chiqish va Markaz direktoriga takliflar kiritish;

Markaz rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini qonun hujjatlari talablariga muvofiq tashkil etish;

“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha samarali ishlarni tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, jismoniy va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib qabul qilish;

Markaz tarkibiy bo‘linmalari xodimlarining faoliyati samaradorligi va natijadorligini tizimli ravishda tanqidiy tahlil qilish, ularning hisobotlarini yig‘ilishlarda eshitish, yakunlari bo‘yicha Markaz direktoriga taklif kiritish;

Markaz xodimlarining odob-axloq qoidalari talablariga rioya qilishini, mutasaddilik qilinadigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarining ushbu qoidalarga rioya etishini ta’minlash;

davlat siriga kiritilgan ma’lumotlar va maxfiy axborot bilan ishlashda qonun hujjatlari talablariga rioya qilish.

Markaz direktorining o‘rinbosari — ilmiy kotib qonun hujjatlariga muvofiq boshqa vakolatlarni ham amalga oshirishi mumkin.

 

 

Markaz laboratoriyalari mudirlari 

 

 

 

Markaz tarkibiy bo‘linmalari rahbarlarining asosiy funksional majburiyatlari quyidagilar hisoblanadi:

 

O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga tarkibiy bo‘linmalar xodimlari tomonidan rioya etilishini ta’minlash;

tarkibiy bo‘linmalar xodimlariga bevosita rahbarlik qilish, bo‘linmaga yuklangan vazifalar va funksiyalarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini tashkil etish;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasi hujjatlari va topshiriqlarining ijrosini ta’minlash, Markaz rahbariyati tomonidan belgilangan ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy chora-tadbirlarni bajarish, xodimlarning qonun hujjatlarida belgilangan topshiriqlarni o‘z vaqtida va sifatli bajarish yuzasidan shaxsiy javobgarligini oshirish choralarini ko‘rish;

Markaz rahbariyati buyruqlari va topshiriqlarining o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;

o‘zi mutasaddilik qiladigan tarkibiy bo‘linma xodimlarining ish rejalari ishlab chiqilishini ta’minlash, ularni tasdiqlash uchun belgilangan tartibda tegishli rahbarga kiritish, ularda ko‘rsatilgan vazifalar va tadbirlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;

vakolati doirasiga kiradigan masalalar bo‘yicha qonunchilikni takomillashtirish yuzasidan takliflar ishlab chiqish va ularni ko‘rib chiqish uchun tegishli rahbarga kiritish;

o‘zi mutasaddilik qiladigan tarkibiy bo‘linmaga kadrlarni tanlash va tayinlashda tegishli rahbarga taklif kiritish, tarkibiy bo‘linmaga ishga qabul qilinayotgan kadrlarning professionalligi, o‘z ishini bilishi, ilmiy salohiyati, amaliy ish tajribasi, yuqori ishchanlik darajasi va ma’naviy-axloqiy sifatlari kafolatlanganligini ta’minlash, ularning kasbiy malakasini oshirish choralarini ko‘rish, tarkibiy bo‘linmada kadrlar zaxirasini shakllantirish;

tarkibiy bo‘linma tomonidan ustuvor ilmiy-tadqiqot ishlari bo‘yicha loyihalar o‘z vaqtida amalga oshirilishini ta’minlash hamda ilmiy asoslangan tavsiyalar va innovatsion takliflarni ishlab chiqish;

tarkibiy bo‘linmaga taqdim etilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini o‘z vakolati doirasida to‘liq va har tomonlama ko‘rib chiqish va tegishli rahbarga takliflar kiritish;

xodimlarning xizmat safarlarini qonun hujjatlari talablariga muvofiq tashkil etish;

“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha samarali ishlarni tashkil etish;

tarkibiy bo‘linma xodimlarining faoliyati samaradorligi va natijadorligini tizimli ravishda tanqidiy tahlil qilish, tarkibiy bo‘linma hisobotlarini rahbariyatga taqdim etish va rahbariyat ko‘rsatmalariga muvofiq faoliyatni takomillashtirish bo‘yicha zarur choralar ko‘rish;

tarkibiy bo‘linma xodimlarining odob-axloq qoidalari talablariga rioya qilishini ta’minlash.


28-07-2023, 19:36
Ko'rishlar: 598
Sahifani chop etish
Suv hayotning asosi, uning qayta tiklanadigan resursidir. Uni shunday boshqarish kerakki, uning tabiat bilan munosabatlari doimiyligi saqlanib qolsin.
“Suv O‘zbekiston Respublikasining davlat mulki, umummilliy boylik hisoblanadi, suvdan oqilona foydalanish lozim bo'lib, u davlat tomonidan qo'riqlanadi”